صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

بی ادبی به عزاداران امام حسین(علیه السلام)

سید بزرگوار عالم ربانی مرحوم سید محمود عطاران رضوان الله تعالی علیه فرمود :
سالی در ایام عاشورا جزء دسته سینه زنان محله سردزک بودم . جوانی زیبا در اثناء زنجیر زدن بزنان نگاه می کرد من طاقت نیاورده و غیرت کردم و او را سیلی زدم و از صف خارجش کردم .
چند دقیقه بعد دستم درد گرفت و تدریجا شدت کرد تا اینکه به ناچار به دکتر مراجعه کردم . دکتر گفت : اثر درد و جهت آن را نفهمیدم ولی روغنی است که دردش را ساکت می کند .
روغن را به کار بردم نفعی نبخشید بلکه دیدم هر لحظه دردش شدیدتر و ورمش و آماسش بیشتر می شود .
به خانه آمدم و فریاد می زدم ، شب خواب نرفتم ، آخر شب لحظه ای خوابم برد . حضرت شاهچراغ (ع ) را دیدم ، فرمود : باید آن جوان را راضی کنی .
چون بخود آمدم دانستم سبب درد چیست . رفتم جوان را پیدا کردم و معذرت خواستم و بالاخره راضیش کردم در همان لحظه درد ساکت و ورمها تمام شد و معلوم شد که من خطا کرده بودم و سوء ظن بوده است و به عزادار حضرت سیدالشهداء (ع ) توهین کرده بودم


کرامات الحسینیة(معجزات حضرت سیدالشهداء علیه السلام بعد از شهادت)

 

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر محمد جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.seratshie.persianblog.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
با سلام
"اهمیت و جایگاه ولایت و امامت در اسلام از دیدگاه امام مجتبی علیه السلام"
دعوتید.
منتظرم

یا علی[گل]

سلام
در پناه امام زمان (عج) سلامت باشید

عاشق حسین چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://osh-h.blogfa.com

سلام
بالاخره سفرنامه کربلامو و راز دعوت من گناه کارو نوشتم.
امیدوارم با نظر خوبتون منو یاری کنید.
یاعلی......

سلام خداوند توفیق زیارت سالار شهیدان امام حسین (ع) را نصیب تمامی شیعیان گرداند

امیر محمد پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.seratshie.persianblog.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

سلام بر شما.
با مطلبی تحت عنوان " عقیده شیعه و مخالفین درباره ی بسم الله در نماز " آپ هستم.
منتظر حضور و نظرتون هستم.

یا علی

سلام مطلب مفیدی بود بسیار سپاسگزارم
یا علی

مجنون حسین دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ق.ظ http://majnoon-al-hossein

3تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست .
وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن....

/ به خاطره صلواتش هم که شده بفرستیم /

عجل فرجه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

چه نوایی روی وبتونه ..

سپاسگزارم
یا علی

مجنون الحسین جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://majnoon-al-hossein.mihanblog.com

سلام برادر.
وبلاگ بسیار زیبایی داری.
امید وارم همیشه موفق باشد.
در وبلاگ من لینک شدید.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر خواستید مرا با اسم مجنون الحسین لینک کنید.

سلام
سپاسگزارم باعث افتخار بندس
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد