صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

محب فاطمه (س) در آتش نمی سوزد

امام علی (ع) در تفسیر کلمه فاطمه فرمودند : دختر پیامبر (ص) را فاطمه نامیدند زیرا او از پلیدی ها پاک و بریده شده است. ( بحارالانوار . ج43 . ص 10 . باب 2 )

و نیز........

در شان شیعیان و دوسداران آن حضرت گفته شده است : کسی که محبت فاطمه (س) را دارد در آتش نمی سوزد. ( بحارالانوار . ج36 . ص 151. باب 39)

 

در محشر خطاب به حضرت می فرمایند : هرکس به تو و فرزندانت ارادت و محبت دارد شفاعت کن تا وارد بهشت شوند.

شیخ صدوق در کتاب علل الشرائع از امام باقر (ع) روایت کرده که گفت : حضرت فاطمه (س) در روز قیامت در مقابل دروازه جهنم توقف خواهد نمود. پس در آن هنگام میان چشمان هر کس نوشته می شود که کافر است یا مومن آنگاه به دوستان فاطمه (س) به دلیل گناهانش امر می شود که داخل جهنم گردد هنگامی که حضرت فاطمه (س) در میان دو چشم وی می بیند که او محب و دوستار او بوده می گوید : پروردگار من ، ای آقای من ، مرا فاطمه نامیدی و وعده دادی که به وسیله من هر کس را که شیعه من و فرزندانم باشد از آتش نجات دهی وعده تو حق است و تخلف نمی پذیرد. سپس خداوند عزوجل می فرمایند :

راست می گویی ای فاطمه ! من تورا فاطمه نامیدم و کسی را که تو را و فرزندانت را دوست داشته و شیعه شما باشد از آتش نجات می دهم و وعده من حق است و خلف وعده نخواهم کرد، و به این منظور او را دستور دادم به جهنم ببرند که تو برای او شفیع شوی و من شفاعت تو را بپذیرم تا مقام و منزلتی که تو نزد من داری برای ملائکه و پیامبران و اهل محشر معلوم شود، اکنون دست هر کس را که در میان دو چشم او مومن نوشته شده باشد بگیر و داخل بهشت نما.

( بحار الانوار . ج 43 . ص 15 )

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خادم سید الشهدا سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ http://majnone-hossein.persianblog.ir/

عشق یعنی انقلاب فاطمه

از کبودی چشم تار فاطمه

عشق یعنی عشق ناب فاطمه

بیت الاحـزان خـراب فاطمـه

دوست داشتی به منم سر بزن

سلام
وبلاگ زیبایی دارید در پناه امام زمان (عج) سلامت و موفق باشید
یا علی مدد

امیر محمد سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.seratshie.persianblog.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سلام بر شما
فرارسیدن ایام حزن و اندوه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو ابتدا به محضر امام زمان ارواحنافداه وسپس خدمت جنابعالی و شیعیان و محبین تسلیت عرض میکنم.
منتظره حضور و نظر گرمتان هستم.
اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی

سلام
ایام فاطمیه بر شما هم تسلیت باد
این حقیر همیشه به وبلاگ شما سر می زنم و مطالب زیبای شما رو مطالعه می کنم در پناه امام زمان (عج) موفق باشید
یاعلی

سیده م.م دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ http://shahidebisar.persianblog.ir

سلام بزرگوار خدا قوت وب بسیار خوی و پرمحتوایی دارید لینک شدید لطفا منم با عنوان عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام لینک فرمایید یا علی

سلام
سپاسگزارم حتما
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد