صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

برگی از کتاب آشتی با امام عصر (عج)

 ای حجت یزدان و ای امیر دوران! ای موعود انبیاء و منجی انسان ها! ای ذخیره خدا در زمین! ای مهربانترین...، ای کاش اهل عالم می دانستند که با آمدنت، چه سعادتی به آنان روی خواهد آورد که نه چشمی آن را دیده و نه گوشی آن را شنیده. 


ای کاش مسیحیان جهان می دانستند که مسیح علیه السلام خود دلداده ی توست و برای ظهورت لحظه شماری می کند تا از آسمان فرود آید،... ای کاش کلیمیان جهان می دانستند که نه تنها ید بیضا، عصا وسنگ موسی علیه السلام، الواح تورات و انگشتر سلیمان که تمام مواریث انبیاء در نزد توست و ...، ای کاش پیروان زرتشت، این معنا را در می یافتند که "پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک" تنها و تنها در دوران طلایی ظهور توست که مجال بروز خواهد یافت. ...، ای کاش مسلمانان جهان، این کلام الهی را در کتاب آسمانی خویش باور می کردند که "بازمانده ی خدا (حضرت مهدی) برای شما بهتر است اگر مومن هستید"، ای کاش صدها میلیون مسلمانی که هر روز و بارها در نمازهای روزانه خویش "اهدنا الصراط المستقیم" می گویند؛ از پیامبر مهربان خویش در حجه الوداع می شنیدند و می پذیرفتند که در این عصر وزمانه، تنها راه رهایی و یگانه راه رستگاری یعنی صراط مستقیم، تو هستی. تو فصل مشترک میان تمام ادیان و مکاتبی؛ ...، کاش به دنبال پاسخی برای این سوال می گشتیم که آیا غیبت ولی خدا، سرنوشت محتوم و تغییر نا پذیر الاهی است و یا این ما هستیم که تا کنون او را نخواسته ایم و ظهورش را طالب نبوده ایم؟ ... اگر از این غفلتی که ریشه در دوازده قرن غیبت دارد فاصله می گرفتیم، اگر همه با هم یک دل و یک پارچه از درگاه حضرت حق، ظهور نورانی ات را خواستار می شدیم، اگر آماده ی پذیرش و تحمل شما و اطاعت از اوامرت می شدیم چه بسا هم اکنون ظهور صورت پذیرفته بود! ... هنوز دیر نشده است. فرصت همچنان باقی است. بیاییم همه با هم برای ظهور موعود جهانیان دست به دعا برداریم.


کتاب آشتی با امام عصر (عج)

دکتر علی هراتیان

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://mahdiyar1993.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگوار
خیلی ممنونم از مطالب خوبت
عاشق دو تا کتاب دکترم
یکی این آشتی با امام عصر
یکی هم قدیمی هست
12 قرن غربت
اگه پیدا کردی حتما بخون....

راستی مشهد 70 سانتی برف اومده
رفتم حرم خلـــــــــــوت حالی داد، دعاگو بودم
با مطلبی متنوع تحت عنوان (بچه شیعه زرنگ باش !) و نوای دل نشین زنده یاد مرحوم محمدرضا آغاسی شاعر اهل بیت منتظر قدوم سبزتون هستم.
واقعا از شما کمال تشکر رو دارم که با نظرات خود بنده رو برای بهبود مطالب دلگرم می کنید
حق نگهدار و دست علی یارتان
یا مهدی [لبخند]

سلام علیکم
بسیار سپاسگزارم که یاد ما بودید به روی چشم حتما کتاب تهیه می کنم و مطالعه می کنم
در پناه امام زمان (عج ) سلامت و موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد