صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

شهادت حضرت امام رضا (ع) بر تمامی شیعیان تسلیت باد

 خادمی نقل می کنند: داخل صحن حرم، خانمی دیدم که چادر بر سرشان نبود، گفتم: خواهر چادرتان کجاست، آن خانم گفت: من مسلمان نیستم بلکه یک زن مسیحی هستم از تهران آمدم تا از امام رضا (ع) تشکر کنم و بروم.

قضیه را پرسیدم و گفتند: پسر نوجوانی داشتم که سخت بیمار شدند و همة پزشکان متخصص نا امید شدند. در مدرسه همکلاسی اش به فرزندم می گوید: ما مسلمانها وقتی بیمار شویم یا مشکلی داریم، از امام رضا (ع) کمک می گیریم و فرزندم این مطلب را به من می گوید و من در جوابش می گویم که امام رضا (ع) مسلمانها را شفا می دهد. همان شب فرزندم می خوابد و در عالم رؤیا می بیند که امام رضا (ع) او را شفا می دهند و به فرزندم می گویند: به مادرت بگو که هر کس نزد ما بیاید جوابش را می دهیم. و حالا آمدم در مورد شفای پسرم از امام رضا (ع) تشکر کنم.


با تشکر از آقای تهرانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد