صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

پروردگارا حرم حضرت زینب کبرى (س ) را در پناه خود محفوظ بدار

به گزارش «شیعه نیوز» ،شبکه تلویزیونی پرس تی وی اعلام کرد که جمعه شب گلوله های خمپاره به زیارتگاه حضرت زینب (سلام الله علیها) در حومه دمشق، پایتخت سوریه، اصابت کرد. 

فیض الاسلام مى فرماید:

بیش از دوازده سال پیش به درد شکم گرفتار شدم و معالجه اطباء سودى نبخشید. براى استشفاء به اتفاق و همراهى اهل بیت و خانواده به کربلاى معلى مشرف شدیم . در آن جا هم سخت مبتلا گشتم . روزى دوستى از زایرین در نجف اشرف ، من و گروهى را به منزلش دعوت نموده ، با اینکه رنجور بودم ، رفتم . در بین گفت و گوهاى گوناگون ، یکى از علماء (ره ) که در آن مجلس حضور داشت ، فرمود:
پدرم مى گفت : هر گاه حاجت و خواسته اس دارى ، خداى تعالى را سه بار به نام علیا حضرت زینب کبرى (س ) بخوان ، بى شک و دودلى ، خداى عزوجل خواسته است را روا مى سازد. از این رو من چنین کرده ، شفا و بهبودى بیمارى خود را از خداى تعالى خواستم ، و علاوه بر آن نذر نموده و با پروردگارم عهد و پسمان بستم که اگر از این بیمارى بهبودى یافت ، کتاب در احوال سیده معظمه (س ) بنویسم تا همگان از آن بهره مند گردند.
حمد سپاس خداى جل و شاءنه را که پس از زمان کوتاهى شفا یافتم . اما از بسیارى اشغال و کارها و نوشتن و چاپ و نشر کتاب و ترجمه و خلاصه تفسیر قرآن عظیم به نذر خویش وفا ننمودم ، تا اینکه چند روز پیش یکى از دخترانم مرا آگاه ساخت که به نذرم وفا ننموده ، من هم از خداى عز اسمه توفیق و کمک خواسته ، به نوشتن آن شروع نمودم و آن را کتاب ترجمه خاتون دوسرا سیدتنا المعصومة ، زینب الکبرى - ارواحنا لتراب اقدامهاالفداه - نامیدم .(

زینب کبرى ، ص 4.


برخلاف اخبار برخی رسانه های مغرض، وضعیت حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) پس از حمله موشکی کاملا آرام و خوب است.


نظرات 2 + ارسال نظر
خادم الزهرا(س) شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.yasin12.blogsky.com

salam webloge khobi darid agar mayelid tabadole link konim?

سلام
سپاسگزارم
بله باعث افتخار ماست

خاکی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ http://tobejavan.blogsky.com gheybat12.blogsky.com

سلام.ممنون از وبلاگتون

سلام
سپاسگزارم
در پناه امام زمان (عج) سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد