صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

حسین (ع) فریاد می زند: هل من ناصر ینصرنی؟

حسین فریاد می زند: هل من ناصر ینصرنی؟
و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:
لبیک یاحسین! لبیک...
حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...
و من باز می گویم: لبیک یاحسین!
حسین شمشیر می خورد من سر پدرم داد می زنم و می گویم:
لبیک یا حسین!
حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:لبیک یا حسین! لبیک...
حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس خنده های مستانه ام فریاد میزنم: لبیک... 
حسین رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟
من به دوستم دروغ میگویم و باز فریاد می زنم: لبیک... 
حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین به من نگاه می کند می گوید: تنهایم یاریم کن...
من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...
خورشید غروب کرده است...
من لبخندی می زنم و می گویم:
اللهم عجل لولیک الفرج...
حسین به مهدی نگاه می کند و می گوید:
"مهدی من کسی را نداشتم که بگوید سرباز توئم من کسی نبود یاریم کند و ادعا کننده ای هم نبود تو از من مظلوم تری..."
به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:
"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند...

نظرات 1 + ارسال نظر
آتروشاپ شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ http://atroshop.ir/thems.thtml

سلام دوست من.مطالب جالب و وبلاگ زیبایی داری.ماهم یه سایت داریم به ما هم سربزن واز قالب های وبلاگی که در سایت ماهستند استفاده کن.فعلا تعدادشون کمه ولی اولا خیلی قدرتمند و زیبا هستن و مهم تر از اون وقتی ازشون استفاده کردی پایین صفحه مشخصاتتو وارد کن تا هرروز تو قرعه کشی ما شرکت کنی.آره هرروز.وتا وقتی که قالب رو تغییر ندادی و حذفش نکردی هرروز تو قرعه کشی های ما شرکت میکنی.حتما بهم سربزن.پشیمون نمیشی.منتظرم دوست من.در لینک زیر
http://atroshop.ir/thems.thtml

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد