صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

بر علی بن موسی الرضا علیه السلام شافع ما در قیامت صلوات

امام علی بن موسی الرضا علیه السلام در حدیثی زیبا فرمول اینکه بدانیم نزد ایشان چه مقدار محبوبیت و جایگاه داریم را بیان فرموده‌اند.
حسن بن جَهْم نقل می‌کند: به امام رضا علیه ‏السلام گفتم: مرا از دعا فراموش مکنید.
حضرت فرمود : گمان مى‌کنى که من فراموشت مى‏‌کنم؟
اندکى در خودم اندیشیدم و با خود گفتم: او براى شیعیانش دعا مى‏‌کند و من نیز از شیعیانش هستم.
آن‏گاه گفتم: نه، فراموشم نمى‌کنید.
فرمود : از کجا فهمیدى؟
گفتم : من از شیعیانت هستم و شما برایشان دعا مى‌‏کنید.
فرمود : آیا متوجّه چیز دیگرى جز این شدى؟
گفتم : نه
فرمود : هرگاه خواستى بدانى که نزد من چه جایگاهى دارى، ببین من نزدت چه جایگاهى دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
بیت العباس جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://beitolabass.blogfa.com/

=====ஜ۩۞۩ஜ=====
ما را کرمش داد ز هر غصه نجات .... بر معرفت و مرام سلطان صلوات
=====ஜ۩۞۩ஜ=====

بصائر چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

تصاویر‌/‌ اگردلش را ندارید نبینید!
منتظر حضور همیشگی شما

فاطمه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://emamzamaneshgheman.persianblog.ir/

سلام برادر خیلی زیبا بود ممنونم واقعا
اجرتون با امام رضا علیه السلام
یامهدی

عجل فرجه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

ادم را ارام میکند اینگونه روایات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد