صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

صدای شیعه

«اشهد ان علی ولی الله »

هشتم شوال سالروز جنایت تخریب بقیع توسط وهابیت ملعون + کلیپ دم نزنید

در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری پس از اشغال مکه ، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیزبن سعود روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر ،سرانجام آن را اشغال نموده ، مأمورین عثمانی را بیرون کردند و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور هم چنین قبر ابراهیم فرزند پیامبر اکرم – صلی الله علیه و آله وسلم – قبور زنان آن حضرت ، قبر ام البنین مادر حضرت اباالفضل العباس علیه السلام – و قبر عبدالله پدر پیامبر و اسماعیل فرزند امام صادق – علیه السلام –  و بسیاری قبور دیگرپرداختند . 
ضریح فولادی ائمه بقیع را که در اصفهان ساخته شدهبود و روی قبور حضرات معصومین امام مجتبی ، امام سجاد ، امام باقر و امام صادق – علیهم السلامقرار داشت را از جا در آورده ، بردند. 
اما این اولین حمله آنان به مدینه نبود . آنان در سال 1221 هجری نیز یک بار دیگر به مدینه هجوم برده ، پس از یک سال و نیم محاصره توانسته بودند آن شهر را تصزف کنند و پس ازتصرف اقدام به غارت اشیای گرانبهای حرم پیامبر – صلی الله علیه و آله و سلم – وتخریب و غارت قبرستان بقیع نمودند .


برای دانلود و یا دیدن کلیپ بر روی عکس کلیک کنید


نظرات 3 + ارسال نظر
"پایگاه اعتقادی شیعیان خواف" یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://shiakhaf.blogfa.com

سلام به شما دوستدار علی بن ابیطالب (ع)

از داخل یک سنگر شیعی در قلب وهابیت ایران خدمت می رسم.
از شهر خواف، مرکز اعتقادی و آموزشی وهابیت ایران.

خواف شهری در استان خراسان رضوی است با اکثریت اهلسنت و البته با اعتقاد وهابیت.

شهری که بزرگترین حوزه های علمیه وهابیت ایران در آن قرار دارد و سالیانه بیش از 3000 نفر مبلغ وهابیت با حمایت مالی آل سعود از این حوزه ها فارغ التحصیل شده و برای تبلیغ وهابیت در سراسر ایران پخش می شوند.

از شما دعوت می کنم که با لینک کردن "پایگاه اعتقادی شیعیان خواف" و معرفی آن به دوستانتون، شیعیان این منطقه رو در مبارزه با وهابیت یاری کنید.

در ضمن با مطلبی با عنوان "روشی نوین برای اثبات پیام غدیر !! " به روزم و متتظر نظرات زیبای شما.

امیر محمد چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ق.ظ http://www.seratshie.persianblog.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

سلام بزرگوار.
با این مطلبی که نوشتم، دشمن امیرالمومنین علی علیه السلام رو به نوبه ی خودم رسوا تر کردم. شما هم در این کار خیر، شریک باش و تشریف بیار.
منتظرت هستم.

اللهم عجل لولیک الفرج
یا علی[گل]

رضا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.charrge.ir

سلام خسته نباشید دوست عزیزم وبلاگ عالی داری امیدوارم بهتر از اینم بشه دوست خوبم ما 1 سایت طراحی کردیم برای کمک به کمک به کودکان سرطانی محک دوست داری شمام تو این امر خیر کمکی کنید هم از این سایت خرید کنید هم اینکه سایت مارو لینک کنید با اسم خرید شارژ واقعا مرسی باباته پر حرفیه من این سایته http://www.charrge.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد